נהג האוטובוס שעזר ללכוד את המחבל אוים ממנהלו על מקום עבודתו

בנצי לייזרוביץ No Comments on נהג האוטובוס שעזר ללכוד את המחבל אוים ממנהלו על מקום עבודתו

ארגון נהגי ישראל מבית ההסתדרות הלאומית גיבו את נהג האוטובוס שעזר ללכוד את המחבל בפיגוע הדקירה בפ"ת, "לא רק שלא מחבקים את הנהג ומרימים את פועלו על נס, אלא מבקשים לפגוע בפרנסתו" | חברת מטרופולין: "מצרים על חוסר הרגישות שהפגין המנהל"

זירת הפיגוע צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לא נתפס: לאחר שדווח על ידי בני משפחתו של נהג האוטובוס מיכאל ברלנד שעזר לתפוס את המחבל בפיגוע הדקירה בפ"ת, כי במקום עבודתו איימו עליו לפגוע בפרנסתו בשל כך, מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "כל הכבוד לנהג מיכאל ברלנד שלא חשש לסייע למשטרה בלכידת המחבל השפל שרצח את הרב שי אוחיון ז"ל".

בארגון מאשימים את החברה ואומרים כי "צר לנו כי גורמים אינטרסנטיים שלכאורה אמורים לדאוג לנהגים, לא רק שלא מחבקים את הנהג ומרימים את פועלו על נס, אלא מבקשים לפגוע בפרנסתו. זהו מקרה מצער ביותר" אומרים בהסתדרות הלאומית.

בהסתדרות הלאומית קוראים "לשרת התחבורה רגב ולשר לביטחון פנים אוחנה להעניק תעודה הוקרה לנהג. נהגי האוטובוסים הם מובילי דרך וזו עוד הוכחה עד כמה חשוב לקדם את מעמדם כעובדי ציבור. ארגון נהגי האוטובוסים בישראל יחד עם ההסתדרות הלאומית ימשיכו לעמוד כחומה בצורה למען נהגי האוטובוסים בכל מקום שהם".

מחברת מטרופולין נמסר: "אנו מצרים על חוסר הרגישות שהפגין המנהל ונדאג לטפל בנושא. הנהג ללא ספק פעל באופן הרואי ואנו גאים בו על התנהלותו".

אשתו של הנהג הגב' מיטל ברלנד כתבה על האירוע המביש:



0 תגובות